.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رییس سازمان حفاظت محیط زیست :
پرونده پتروشیمی مازندران روی میز رئیس جمهور
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این که پرونده پتروشیمی مازندران در کمیسیون زیربنایی دولت برای تصمیم نهایی روی میز رئیس جمهور است، گفت: دیگر نظر خاصی نداریم چون از مجموعه محیط زیست این پرونده خارج شده است.
پرونده پتروشیمی مازندران روی میز رئیس جمهور

شمال نیوز: رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این که پرونده پتروشیمی مازندران در کمیسیون زیربنایی دولت برای تصمیم نهایی روی میز رئیس جمهور است، گفت: در این مورد همه نسبت به نظرات ما آگاه هستند و دیگر نظر خاصی نداریم چون از مجموعه محیط زیست این پرونده خارج شده است.

 

به گزارش شمال نیوز، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در سفر به آمل گفت: نظر فردی در ساخت و راه اندازی پتروشیمی استان دخیل نیست و دستگاه‌های تخصصی در قالب یک فرایند موضوع احداث را بررسی و اظهار نظر می‌کند.

 

علی سلاجقه افزود: زمانی که پرونده احداث پتروشیمی مازندران در سازمان محیط زیست کشور بود، این سازمان نظرات نهایی خود را اعلام کرده بود و هم اکنون این پرونده از این مجموعه خارج شده است.

 

او تاکید کرد: هم اکنون با توجه به رویکرد کمیسیون زیر بنایی دولت، پرونده احداث پتروشیمی مازندران برای تصمیم نهایی به مجموعه ریاست جمهوری ارسال شده است.

 

سلاجقه ادامه داد: اصول علمی، قواعد و مقررات در مجموعه محیط زیست وجود دارد و ما اعلام کردیم بن بستی در زمینه احداث پتروشیمی مازندران وجود ندارد و دنبال راهکار‌های هستیم تا احداث پتروشیمی در این استان اتفاق بیفتد./ خبرگزاری صدا و سیما

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.